HELG =D


tjohej, har mycket att skriva  men just nu är jag trött på att skriva ;d
men ska försöka skriva lite om vad som jag gjorde igår och idag,bilderna får säga mycket.
klicka på dom för att få större:)
först var de skola, efter skolan så hängde Linn med hem till mig och så fixa vi i ordning oss. Sen cykla vi till Emelie och så drog vi tre ner till ica, för vi skulle köpa bakplåtspapper :S hahah aa, för vi skulle ha de till att göra en reflexskärm,,,fast de gick inte så jätte bra ;D   Vi cykla in till skogen, men solen försvann innan vi hann komma dit :/ men de blev lite bilder ändå :d    men de va så jvla kaallt!! så vid halv sju cykla vi hem till mig igen, och så fick mamma åka och köpa thaimat vid thaivagnen :) de va as gött :D   synd bara att emelie började må dåligt när vi var påväg hem /:   efter vi hade ätit upp så fixa vi de sista och så kom linns mamma och hämta oss, vi drog in till fkp , de va UH-ligan i odenhallen, där inne träffa vi lite folk (:  åkte hem runt halv elva , när jag kom hem så fick jag se att brorsan och pappa hade åkte till borås och köpt en ny speldator till brorsan och en ny datorskräm 24TUM till våran gemensamma dator,utan att säga ngt till mig, så åker dom bara och köper sånt :O haha aja, jag fick ju iaf tagnetbordet som man fick med datorn (a) hehe,sen satt ja vid datorn ett tag.  la mig i sängen runt tolv, snacka om att va trött :P   tog upp papper och penna och börja rita lite ist :)
bakom kulisserna 8')

idag när jag vakna så titta jag ut och såg att de va massor frost :D  så var bara tvungen att gå ut och fota (a)
hehe, på förmiddan åkte jag och mamma in till stan och handla lite, köpte en ny parfym "so..?  sensual" heter den :)   när jag kom hem åt jag sen drog vidare till fotbolls träningen, känns lite dumt att ha träning på en lördag. men de är helt okey än så länge,  idag har jag också gjort en egen reflexskärm (eftersom den vi tänkte göra igår inte blev så lyckad, vi gjord ingen alls rättare sagt) xd  och den blev helt okej :D   om de är sol i morron ska jag dra ut och testa den (y)   just nu sitter jag bara här & dunkar musik, samt. äter kina puffar (A)
PUSS <3










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: