lite random sådär..


hello, idag är det Valborg. sista april. i morron börjar vi på en helt ny månad :o galet!
iaf idag blev jag väckt av mamma vid typ 10, för att vi skulle åka till stan helt random.skulle kolla på konfa kläning m.m, eftersom den jag beställde inte passa :( alldeles för låång. aja, hitta ingen i stan. istället köpte jag ett blått tub linne axelbandslös, as härlig färg.  sen ett vit sommarlinne/tunika. och två bh:ar. turkos o vit. älskar turkos (a)   pappa och brorsan var i Nossebro idag på någon marknad, med både nytt och beganat. dom kom hem med ganska många olika saker. dom köpte två nya bakspeglar till min moppe och en växelspak. hihi! tack§
har nyss duschat, nu blir de fix. halv sju dra jag till stan och träffar mina fina flickor m.m :) vi ska käka pizza, sen får vi se vart vi tar vägen sen. Ha en trevlig Valborg ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: