fuck.life.


Vakna idag med värsta ont i halsen + hosta + huvvevärk. Men jag tog lite tabletter för det ena och andra. Sen tralla jag till skolan. .. Har frysit hela j*vla dan!  så jag antar att jag har fått feber eller något. Jag gick hela skoldan ändå, sen när jag kom hem förut så sa mamma att jag inte har feber,, hm..  Det är träning idag ,men det blir inget med de :(  Måste verkligen vila upp mig. Plus så är det match imorgon, hemmamatch t.o.m!  och jag får se om jag ens kan vara med på den, får ju inte direkt anstränga mig..   
Sååå, så är läget nu för mig. skitkasst :) ska vara as tuff och sätta mig och se på hannah montana the movie, och dricka yoghurt.



Jacqueline

Usch för att vara sjuk, jag vaknade upp idag med halsont och snuvig. Krya på dig och trevlig torsdag!

2011-08-25, 15:46:18 - URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: