Lugn söndag


Hello. Igår var det lugnt på eftermiddan tills kl fyra då drog jag in till stan en sväng med Sandra. Åkte epan upp till donken satt där en liten stund. Men sen så kom frågan: varför drar vi inte in till skövde istället?
Det tog runt 5 minuter. Sedan satt vi redan i epan påväg till tågstationen. Bara det att när vi satte oss på tåget så hitta jag inte mitt fritidskort, det va helt borta. Så vi sprang fort som fan tillbaka till epan som stog på baksidan av station och där låg det undersätet. Sen fick vi springa tillbaka till tåget. 2 minuter innan det åkte. otroligt lyckat..
Hände så himla mycket som bara man inte vill ska hända den kvällen. Sandra du är underbar asså haha. Toan♥
Vi ska inte gå in på det så mycket. Men kan säga att kvällen blev lyckad ändå :)  Matfestivalen två kvällar nu.

Idag blir det en lugn söndag. Tagga upp för skola imorgon. Jag är så dum så att jag skiter i ifall jag är sjuk/har feber.. jag är ute ändå. Kanske inte direkt det bästa att göra.. men jag hoppas att det går över snarast :(!
Har duschat och käkat lite mat. Åt något som jag aldrig har direkt ätit idag. Mamma gjorde något (jag vet inte vad hon kallar det, men jag kallar det kall-tacos-i-rullbröd)  och det är det typ består av. Helt okej.. fast tacos är godare deklart. Nu ska jag fortsätta med mitt projekt. Puss ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: