Matfestivalen


Lite kortfattat om igår. Först var det skola som vanligt. Sen vid typ runt 17 tog jag bussen in till stan för att träffa min älskade tjejer, vi käkade lite gött på Mingus sen drog vi ner till station kvart i sju för att ta tåget till matfestivalen i Skövde. Träffa lite folk som vi gick med resten av kvällen. Hände mycket som jag ej skriver här. Personligt. Febern + annat skit tog även över humöret påvägen hem från skövde igårkväll. jag mår rätt skit just nu.
Jag hoppas att alla ni fina människor mår bra. ♥



älskar er ♥


Emma

hej!

veckans blogg är nu avslutad! kika in å kolla om det var just du som vann!

kram

2011-08-29, 16:56:33 - URL: http://emwizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: