Onsdag


hejsan, dagen idag har varit min oturs dag tycker jag.haha
först var det skola, det va la som det brukar vara. Efter skolan drog jag hem en stund sen tog jag tåget vid fyra in till stan en sväng med Agnes, vi gick runt lite på stan och fikade lite  kladdkaka <3  Hon drog hem vid 18, och mitt tåg hem gick inte för än tio i 20. så jag gick runt i stan själv och gick ner till station och satt där en stund. Sen gick jag ut igen.. jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen så jag bara gick rakt fram, sen börjde regna.. skit kul, som tur var så hade jag med mig paraply. fast de gick sönder.. och sen när jag skulle fälla ner det så klämnde jag fingret.. tur dag (y)  meen det finns alltid lite tur i oturen, möte Festim så snäll som han är så följde han mig tillbaka till stationen i halft spöregn, träffade även på Teo och Jesper.  stog och snacka med dom en stund, tills tåget kom :)  Trevlig och blöt.. dag.    Imorgon är det skola som vanligt, med två SO lektioner! jippe
Har även fått hem ett paket till mig. Hade beställt ett slags silverschampoo och fick även en SOLO tidning på köpte. :) Kan skriva mer om det sen. Gonatt!
(mobilkort)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: