First schoolday - then Skövde.


Hello första skoldan avklarad som alla säger ;)
Den var rätt chill som det brukar vara första dan, rektorn prata lite, sen prata lärarna osvosv..  dela ut papper & stuffs,FICK GLASS sen lunch  sen hade vi No lektion, faaast det va inte så jätte länge prata bara lite. Sluta vid 13.  Elin & jag drog hem till mig och fixa lite sen tåg vi tåget till Skövde. Det va rätt behövligt för jag behöver nya tröjor, men den ända tröjan jag hitta va en puncho liknande marinblå tröja. Aja det va något iaf. Köpte även en par söta örhängen med sjöhäästar på. Blev även en lite present till mami som fyllde år idag. Grattis igen mamma! ♥ 
När jag kom hem var det ingen hemma, så drog ut med brorsans longboard en sväng runt i samhället. solen stekte gött. Kom hem och precis när jag satte mig vid datorn dingade de som fan på dörren. Då var det två pojkar som ville gå "en rundtur i huset".. Haha asså Tommie och Krille har inget liv. Hörde att dom även hade åkt hem till Sandra & Linn och besökt deras hus.  Så jag fick ju stå ut med dom ett litet tag i mitt hus. Titta lite på min cresent osv, trevligt värre.. ;)  sedan stack dom,  jag käka lite sen satte jag mig i soffan och kolla lite på barnaskrik & jäkelskap, azzum!
Nu sitter jag vid datorn och ska nog snart ta och lägga mig. SKOLA IMORGON! puss på det ♥

(bild saaknaas)


Emma

hej!

har veckans blogg nu! kika gärna in å var med å tävla på emwizy.blogg.se!

kram

2011-08-24, 20:31:53 - URL: http://emwizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: