onsdag


tjohej, igår var de friluftsdag i skolan, de betydde att man fick antingen åka skidor/snowboard eller dra och bada i skövde eller stanna kvar i skolan. Såklart valde jag att dra till backen och åka snowboard. Där var i ungefär vid 09:00 till 14:00.  De va j***vlit kallt ett tag :P  fast då gick vi in till värmestugan och drack varm choklad & åt macka :)  sen stanna bussen vid skolan, och jag vänta tills Louise's buss kom. Sen gick jag hem.  Va hemma runt 15:20 ungefär, kom hem & duscha. fixa i ordning för sen kom louise med bussen kvart i fem. Gick ner och möte henne. Sen drog vi till Oscar, vi var i hans trädgård..  han och några mer hade byggt upp ett hopp & rail. Som dom körde på.  Även fast dom hade åkt i backen innan, så orka dom ända hoppa och sånt. :S :P jag tog med kameran så de blev många bilder. Vi var ute mellan fem till halv nio. fast vi gick in en gång i mellan.
De va sjukt roligt, fast kallt som vanligt :P   hoppas de kommer göras om innan snön är borta :)
puss <3


L.I.N.N.E.A ♥

Tävling på min blogg!:D Var gärna med och tävla!:D

2011-01-27, 20:12:19 - URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: