home sweet home


Då va man hemma från semestern i Varberg , och även från Gothia Cup.
Två veckor borta, två olika ställen. Det har varit så sjukt roligt. Kollar bilder just från Gothia och jag vill bara tillbaka!
Träffade massor av roligt folk där, bl.a  tyskar & norskar.  Har massor och skriva om Gothia, men jag har inte tid att göra det.
Men jag lovar att jag kommer göra det! Minnerna är kvar i huvvet. 
Men min resa är inte över än, imorgon drar jag till stan och tittar på crusingen och träffar min kompisar som jag saknar
så himla mycket ♥    Efter de så drar jag till Ramsvik med Elin! Så det är bara att packa ner sakerna igen.
Skriv nog imorron innan jag åker.   Hare gött!  puss & kram♥




curt wallander

så fin bild :)

2011-07-30, 07:55:07 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: