ointressant.


Hur bor du: I ett gult tegelhus
Brukar du komma i tid: ibland
Hur lång är du: längre än dig
Kan du laga mat: klart jag kan
Vad jobbar du med/pluggar du: sommarlov förf*n
Vad har du på dig just nu: t-shirt & shoorts

Har du någon fobi: alla insekter
Hade du en bra kväll igår: aa, alltid trevliga kvällar med linn (a)
Vilket är ditt senaste inköp: Jeans, shorts, tröja, sport bh   idag
Din favoritdryck på morgonen: mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mami, hehe!
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: jag brukar inte göra sönder något, *host host!!*
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: o'boy deklart
Favoritdricka när du är riktigt törstig: kall saft, eller cola
När gjorde du senast något riktigt dumt: om dumt betyder korkad, så gjorde jag många korkade saker igår med Linn
Saknar du någon just nu: ja, massor med friiendss!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: peta på mig 24/7, eller smaska riktigt högt..
Någon jag stör mig på: att allt man vill ha ska kosta så jävla mycket
Intressen: maassor, förutom de ointresserande
senaste person du kramade: linnzan
Senaste person du ringde: mattias
Senaste person som ringde dig: mattias
Vad drack du senast: mjöööölk

Längtar du till din nästa födelsedag: ja som satan
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ingen.
Attraheras du av män med skägg: haha, nej
Micro-pop eller poppa själv: spelar ingen roll!
Brukar du baka: baka är kul
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: dumt att vara missnöjd!
Vilken låt lyssnade du senast på: Chris Brown - Beautiful people
Har någon annan sovit i din säng inatt: det kolla jag inte
Vad tycker du är äckligt: allt som är äckligt
Har du pengar på mobilen: Alltid!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: