Tips - Objektiv 50mm


herregud vilken dag det var varit idag :O
först var man tvungen att vakna tidigt för medverka i en gudtjänst med konfan klockan 10.
sen var det slut vid 12. Då åkte jag vidare till Borås med famlijen ( hann inte komma hem i mellan )
sen är jag typ skit glad :D  för när jag satte mig i bilen, för vi skulle åka hem från borås, då kom pappa med en netonnet kasse & gav den till mig :D  kan ni gissa vad det va?!  jag visste ju inget, men när jag kolla så hade han köpt ett objektiv 50mm /f 1.8 ll ♥   de jag har önskat !  snacka om att jag blev överlycklig. plus ett UV-filter till den.
kom hem kvart över tre. sen var det bara att packa väskan och dra vidare till Lidköping med fotbollslaget, träningsmatch ;D  även där slutade det bra!  vi vann med 6-4. härligt asså
nu är man äntligen hemma efter en lång dag.. nu ska de bli gött att sova
i morgon taggar man skolan. fast den blir rätt soft eftersom det kommer bli info om "visa" veckan som kommer vara tis,ons,tor.  haha jag kommer få vara i min skola i 1A :)  får se hur det slutar.
hare gött! puss♥

nu är det mitt♥♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: