Torsdag,,dan innan Fredag 8)




Fick tillbaka mitt halsband idag, hihi jätte glad. för de har varit borta i några dagar nu i skolan. som tur va så hitta städiskan den idag :D  yaay!  Dagen idag har la varit vanlig förutom att lunch blev inte som den brukar. några elever från min klass & sjuan hade planerat en "grilldag". Så dom hade ställt upp massor bord och så spela Peter & Rasmus musik, härligt musikband ^^.  maten va b.la grillat kycklingspet & kottlet, potatissallad,grönsaker och även en efterrätt bjöd dom på, glass & jordgubbstopping ♥  de va verkligen jätte mysigt, sitta ute och käka riktigt go mat! de va första gången dom har gjort något sånt.  nu är jag riktigt mätt fortfarande :o
aja, sista lektionen somna ja typ på :S  as trött verkligen, ikväll har jag träning. måste även göra klart musikinlämningen & engelska glosor tills imorron. ska tagga riktigt mycke tills i morron också!! för då ska jag & Agnes drar till Göteborg efter skolan,hehe shoppingdax :D 
Vi hörs, hare gött ♥!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: