CONFUSED DAY


Dagen idag har varit sjuk rörig.. Först på morgonen hade jag biologi prov, de gick la sådär. Sen dom flesta lektionerna gick åt att planera,planera och planera. Vi fixa skoltröjorna,massa beställningar, och så prata vi massor om discot vi ska ha på fredag för låg och mellanstadiet. Så efter skolan idag så drog jag och Linn in till stan för att inhandla det mesta till discot. Vi fick 2000 spän av läraren, (som hoppas att vi inte skulle handla för allt) vi började på ÖB, sen PA;s, sen Myspys/leksaksaffären, sen Netto, sen Lidel, sist Willys. Jag tror vi var i varenda mat affär i stan... herregud vad vi flängde runt. Nu har vi iallafall köpt de vi ska ha och behöver. Det va blandat annat dricka,godis,chips,popcorn, massa dekorationer. Haha vi handla totalt för cirka 1500kr. Score..?

Nu har jag sjukt huvudvärk efter allt spring och tänkande. Ska starta en film och sova förjävligt gött inatt.
Puss och Kram  ♥


iiiden med 3 i

Nu har du chansen att visa upp din outfit inför 900-1000 läsare / dag !

länk : http://iiiden.blogg.se/2011/october/tavling-pa-g.html#comment

kram!

2011-10-27, 12:25:19 - URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: