Onsdag - awesome dag


hello, i skolan idag så var det ombyta roller. tjejerna klädde ut sig till killar , och killar till tjejer. (för dom som ville) även lärarna klädde ut sig. själv körde jag på PJ/krilleboi style, moget men aja :) kul var det iallfall.
roligaste framför allt var att vissa killar verkligen gick inför't. haha se bilderna!
på tema dan idag så var det bilbyggardag. så vi var in delade i grupper och på ca 2 timmar skulle vi komma på hur bilen skulle se ut och bygga den av vad som helst. vi gjorde en awesome snygg rosa lång limousine med rosa ludd på taket. imorgon kommer vi få reda på vilken bil som vann design tävlingen. nu får bilderna tala för sig själv



älskade so-lärare torbjörn bjöd verkligen på sig ♥



Visst blev den snygg eller?


Maria

sv: okej, min har vart helt okej faktiskt. Vad har du gjort idag då ?



Okej säg till mig när du har lagt till mig så lägger jag till dig.

2011-09-21, 22:00:49 - URL: http://xmariax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: