världens kaos.


imorse ringde mamma in till körskolan för att kolla om det inte går att ta någon ny tid på mopedkursen. och det fanns det. så då fick jag reda på att jag kan vara med imorgon ändå iskolan och inte missa något roligt :P
men då skulle jag ha mopedkurs den 19 oktober, senare sen så kolla jag va vi hade då. Då vad det ju VISA-vecka... och den veckan ska jag vara på Vero Moda.. Så det krockade ju totalt. Så då besämte jag,mamma och min lärare att jag ska gå imorgon ändå på mopedkursen. men det hela slutade med att jag tar mopedkursen den 19 oktober och går i skolan imorgon.
Allt detta hände typ under första lektionen idag på morgonen, fatta att man blir helt snurrig i huvvet...
nu hoppas jag att det mesta har löst sig osv, nu är det alla dessa prov som måste göras denna veckan.

men nu iaf ska jag åka och träna underbar fotboll , pusshej ♥



frida

nu har jag satt igång med DAGENS BLOGG, va med och vinn en länkning plus du får mera läsare!

mer information har du på min blogg, ha en fortsatt bra dag puss!

2011-09-21, 16:04:11 - URL: http://fridadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: