och de hemska fortsatte..


Hallo, kan ju bara tillägga att min hemska dag igår drog över sig till idag också.. Skolan gick det hyfsat bra, vi fikade två gånger. Men när jag skulle hem fick jag bokstavligen springa till bussen som skulle gå ner till tågstationen, sedan när jag kommer ner dit så sprang jag till perrongen. Precis när jag kommer upp för trappan börjar tåget rulla och jag ser det åka iväg.. det började regna och jag var fett sur.. gick till ica för att köpa lite godis och tröst äta, påväg dit kör en lastbil förbi mig och skvätter ner mina byxor. Fuck you.. Kände att jag även hade lite bråttom hem eftersom jag hade match kvart över fem, var hemma ungefär 45 min och hälften av tiden så sov jag. Matchen gick skit för mig, jag var inte alls på topp idag. Regnade och var kallt också. Matchen var väldigt jämn, tills slutet då det kommer ett skit mål mot oss. Känner att jag bara vill glömma dom två dagarna som har gått nu, hoppas verkligen INTE att veckan fortsätter såhär dåligt. Nu går jag och lägger mig, bye! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: