Hejdå fjällen


Då sitter man i bilen igen, fast denna gången på väg hem. Väldigt tråkigt att lämna fjällen, älskar att åka snowboard och alla dom långa backarna. Men man längtar sjukt mycket för att komma hem och så saknar man alla vännerna, just nu saknar jag mycket mina tjejor, har inte fått vara med er på hela sportlovet. Det suger rätt hårt.. Det är nog runt två timmar innan vi ska stanna och äta, så fundera på att sova lite. Har vaknat runt 08 varje morgon denna veckan, så skulle gärna vilja ha en vecka till ledigt för att vila upp mig, men på måndag kör vi skola igen. Ikväll hoppas jag att jag kan träffa lite folk, imorgon drar jag till Göteborg och shoppar lite med Linn. Det blir nog en riktigt bra avslutning på detta sportlovet. Hoppas ni har haft en underbar vecka, för det har jag.


iiiden

fin Bild!:)

2012-02-18, 15:29:52 - URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: