Hemfärden


Den otroliga längtan efter att få komma hem när man sitter i bilen är inte rolig. Som tur är så är man så trött att man somnar. Stannade på vägen hem en gång i Trollhättan för att käka på Max och kolla lite i affärer. Hittade även lite kläder. Kan säga att jag har med mig mycket nya kläder hem, som jag gärna vill dela med mig av till er. Så håll ögonen öppna, så ska jag försöka lägga in det snart. Men ingen vila när man kom hem inte.. då var det dax att packa ur hela husvagnen. Efter det så tog jag ut min Cresent för en tvättning, imorgon så är det utställning och det får man inte missa! Tog även en lilla mopeden hem till min saknade vän Sandra, där får mopeden stå tills imorgon.
Kom gärna förbi imorgon till Flygfältet i Falköping om du är i närheten, kolla efter en svart A-traktor och röd Cresent så kommer du hitta oss. Mellan klockan 10-16.
 


A

Det är väl ändå en a-traktor hon har?...

2012-07-28, 07:32:36 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: