Söndagsfika


Idag vaknade man upp hos Sandra efter en grym kväll igår. Käkade lite sen packade för sedan hemfärd med min Cresent. (Haha, såg rätt roligt ut när jag hade en stor sportväska med en kudde på pakethållaren på mopeden när jag åkte på stora vägen) Fastnade vid One Tree Hill några avsnitt med en stor skål med glass och diverse tillbehör. Gick ut och plockade lite röda vinbär i trädgården, sedan gick in och gjorde min standard paj. Mums! Bjöd även mamma & pappa på lite söndagsfika. Har även hunnit med att springa en sväng, kände att jag inte har gjort det på superlänge.. dumma förkyldning. Behöver mycket sömn nu känner jag, hoppas på att man somnar tidigt. (Lär inte hända)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: