Long day


Tjatja, nyss kommit hem från en otrolig lång dag. Uppstigning vid 07, äta fixa sig och sen ta tåget till stan för att möta upp mina fina tjejor. Sen var det att sätta sig på tåget mot Göteborg 08:50. Drog till Nordstan/femman precis när det hade öppnat. Det bästa var att det var REA överallt. Dock kommer man hem med saker som inte var på rean..hm.. Jaja är nöjd med det jag fick med mig iallafall. Blev en jumpsuit, tröja, nagellack och kajalpenna. Åt super god macka på Subway måste jag bara tillägga! Ska strax dra ner och fixa lite melon, och sedan består kvällen av förberedelse och packning inför imorgon. För imorgon är det MIDSOMMAR!


rebecca

fin du är tjejen! :)

2012-06-24, 02:21:43 - URL: http://rrebeccah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: