SWEET SIXTEEN


Då var man sexton hela år. Nu har man digiutvecklas, transformeras, levlat, eller rättare svenskt sagt fyllt år. Min dag har varit toppen! Blev väckt av familjen med sång och presenter klockan 06 (!!!) Fick en pyjamas, tröja, underkläder, en datamus och puder. Dagen i skolan var bra, naturprovet gick hyfsat bra. Fikade som vanligt på företagsekonomin. Fina klassen sjöng för mig. Gulligt♥ Efter skolan hämtade mamma mig och vi åkte på en "hemlig resa", vi fikade och åt lunch på Falbygdens ost mysiga resturang. Tack mami! Körde sedan två pass på gymmet. Nu har jag duschat och käkat, ska strax plugga lite. Sen ska jag sova riktigt gott inatt, som en ny människa, som en sextonåring.
Tack för alla gratulationer!


Anonym

va va de som hände mellan dej och "tjejerna"? Du skriver aldrig om dom längre, eller lägger upp bilder osv som du gjorde förut.
kan du inte berätta vad som hänt?????
http://photogiirl.blogg.se/2012/june/girlsnight.html

Svar: Ledsen, men det är personligt så tar ej upp det i bloggen! :)
elin

2012-11-15, 20:10:26 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: