Gillar dig väldigt mycket ♥


Skulle vilja tilldela detta inlägget till den bästa människan i denna värld. Hon är med mig i vått och torrt. Hon står alltid upp för mig, hjälper mig och stöttar mig när det behövs. Många kanske tror att vi har känt varandra sen barndomen, men så är det inte. Jag har känt Sandra i lite mer än ett år nu, och sån stark relation vi har mellan varandra går inte finna någon annan stanns, efter bara har kännt varandra i ett år. Vi har gått igenom så himla mycket tillsammans, underbara och otroligt roliga men även väldigt jobbiga stunder. Men vad det än är så går vi igenom det tillsammans och vi löser det alltid. Med dig mår jag alltid som bäst, vi kan prata om allt mellan himmel och jord. Jag är alltid välkommen till dig, och du ska vet att det är du också. Kommer alltid finnas är för dig. Älskade vän ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: