Long day


Idag har det varit en otroligt lång dag. Började med att klockan ringde 08, sedan var det att fixa sig lite sen iväg till bussen till stan där jag skulle träffa Emma. Vi åt frukost på Mc'donalds (börjar bli en standard nu) Gott iallafall! Mätta och belåtna drog vi oss ner till stationen för sedan ta ett tåg till Göteborg. Mycket springade i affärer, letande efter halloween saker m.m. Hittade inte så mycket, men fick med mig ett par nya vantar, lösögonfransar och svarta linser till halloween. Var i stan igen runt 16. Drog hem till Emma cirka en kvart, sedan drog jag vidare till Atlantica för att köra 3 pass, boxning, rumpa-lårpass och mag-ryggpass. Sprang till bussen för sedan ta tåget hem. Mamma hämta upp mig, byte om snabbt i bilen till fotbolls kläder, för sedan ha fotbollsträning 20 - 21:30. NU är jag äntligen hemma, nästan svimfärdig. Men jag lever! Kommer sova gott inatt..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: