Classphoto


Min fina klass, Sandra "plankar", Gigantiskt stor och god tårta
 
Idag var det en långdag.. åkte hemifrån 06:45 och kom hem 23. Va har jag gjort allt idag då? Jo, jag har sprungit Slingan på tid, lite mer än 3km på 17 minuter. (Rätt bra för en som är halvt förkyld) sedan var det time för skolfoto, usch hatar sånt, plus enskilda foton. Hade företagsekonomi, fast gjorde bara några skyltar, sedan fikade vi som vanligt. Hade lite chill samhällskunskap lektion, sedan slut. Efter skolan drog jag till stan lite. (Dock spöregnade det) 17:30 var det dags att börja göra iordning för att servera tårta på Meckelsmässan i Statsteatern. Jag och några tjejer från klassen stod där tills de var slut vid 21, det bästa var att vi fick äta av tårtan! Nomnom! Träffade lite kompisar, och drog till donken efteråt ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: