Träningshelg


Helgen spenderades med bästa fotbollslaget och massa träning. Hade trännigshelg. Startade lördagen med match mot Borgstena, vinst med 3-2, riktigt gött! Efter det åkte vi till Ekvallen och käkade lunch och snacka lite teori, sedan var det hemlig aktivitet som gällde och då var det PAINTBOLL, det var otroligt roligt och taggande att springa och skjuta. Kvällen hade jag för mig själv hemma med naturgodis och chips. Söndagsmorgonen startade med powerwalk med laget på 8,3 km. Efter de var det lunch med pastasallad. Lite snack, sen blev det fotbollsträning i det underbara vädret. Har verkligen varit super bra väder hela helgen. Efter att duschat så drog jag in till stan och kollade på Loui som spelade match i solen, efter matchen drog vi upp till donken och tog en glass. Idag känner jag att jag är helt död efter helgen, hoppas jag piggnar till snart! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: