WEEK


Övningskörning, pulkåkning, träning
Tjenare, hur läget? Själv är det helt okej. Har varit konstant trött hela veckan, men det har ändå rullat på bra. Har dragit mig igenom prov, läxor och inlämningar, även några pass på gymmet och illamående. Men i dagsläget, så är det hyfsat. De senaste dagarna har spenderats med pulkaåkning i helgen, träningspass på kvällarna och sega dagar i skolan, samt några timmar ute på vägarna med ratten framför sig. Det har gått väldigt bra för att vara de första gångerna som chaufför. Idag har det varit en vädligt seg och tröttsam skoldag, gick till kl 16. Var hemma kvart i fem. Har käkat, ska strax packa och dra mig till träningen. Har en inlämning kvar denna veckan, sen får jag äntligen ta helg! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: