Sommarlov!


Äntligen sommarlov. Har redan hunnit haft riktigt roligt. Skolavslutningen var i fredags och gick fort över. Fredagen fortsatte med fikade med tjejerna, myst med pojkvännen och firat en underbar kompis student. Lördagen blev det en sväng till Skövde på morgonen med Loui, sedan blev det att jobba några timmar på Maxi. Efter det drog jag till Robin där vi hade klassfest, älskar min underbara klass. Cyklade hem i spöregn, har ni aldrig varit så blött.. galet. Med blötta kläder blev det lite mer fest och dans till efter midnatt med pojkvännen m.m. Varm nattdusch och sen snabbt ner i säng, dötrötta. Idag har inte det hänt någoting alls, suttit och underhållt mig själv och kollat på en igelkott hela förmiddan som gick fram och tillbaka i trädgården, sen blev det lite kalas med massa glass. Övningskörde hem. Nu har jag precis bakat och ska se på film. Imorgon väntas jobb! Sommarjobbet börjar nu, cash in ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: