ÅLANDSKRYSSNING


Min helg spenderades på en Ålandskryssning med familj och släkt. Det var sjukt spännande och mysigt. Först vi fick åka buss i cirka 6 timmar till Stockholm, sedan gå på båten. Vi åkte med Cinderella. Det var första gången i mitt liv jag var i stockholm, så det var otroligt spännande och se hur det ser ut där uppe i huvudstaden. Efter vi hittat våran hytt och packat upp, fixa vi oss lite för sedan dra oss till resturangen där det bjöds på buffé. Åh gud va gott det var! Förrätt, varmrätt och efterrätt. Proppmätta gick vi runt på båten och spelade, dansade och njöt resten av kvällen. Det blev inte så jätte mycket sömn, men det hade man inte räknat med. Lite jobbigt var det när vi kom fram till Åland, vilket hör till Finland, att tiden ställdes om 1 timme. Åt frukost runt 9, då bjöds det på otroligt stor frukostbuffé (aldrig ätit förut). Där skulle jag kunna sitta hela dagen, älskar frukost! Resten av dagen gick vi runt på båten, shoppade lite i Tax Free Shop, nomnom massa godis. I land i Stockholm igen runt 15-16, sen var det hemresa. Segt men ändå rätt fort hem, det jobbigaste var att mitt batteri tog slut på mobilen, surfplattan var död, boken var utläst. Så jag hade inte så mycket mer att göra än att sova.. Hemma vid 22 någonting, då var det sängen som väntade♥
 

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: