Lite av veckan


Senaste dagarna har jag bara njutit av lovet och det underbara vädret. Helgen var jag på kryssning. Måndagen blev det en sväng till Skövde, hitta ett par nya vita jeans och ett par adidas mysbyxor(efterlängtat) Blev även en powerwalk på 8 km och sedan fotbollsträning på kvällen. Tisdagen startade jag dagen med löpning + intervaller 4 km. På kvällen firade vi Sandra med bowling och gött käk. Igår sprang jag 7 km med Loui, drog till stan och köpte påskgodis och götta oss med glass och frukt. Idag sov vi ut lite mer, hade en liten FIFA turnering, sedan drog jag och mamma o käkade på Sibylla och köpte lite påskmat till helgen. Satt ute i den underbara solen, efter det blev det 8 km powerwalk. Nu ska jag strax dra vidare till fotbollsträning, styrka och kondition. Tagga!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: