Can you see it?


Hellu, äntligen fredag. Ska bli väldigt skönt att få ledigt ända till tisdag. Denna veckan har varit väldigt jobbig personligen. Har inte mått så bra och jag har känt att detta har påverkat mina nära och kära omkring mig. Men det börjar se ljusare ut och kännas bättre, jag har legat i en håla men nu känner jag att jag klättrar upp igen. Starkare. Jag har mitt mål, ser det svagt, men jag vill klarar det. Idag skulle vi sluta 12, men vi blev iväg dragna till UF-mässa i Skövde med klassen, var hemma 16. Käkade lite snabbt sedan var det dags för dommarutbildning med laget. Imorgon blir först lite fotbollskollande, sen blir det mys med bästa tjejerna, sånt som bara behövs just nu! Pizza + chips + Melodifestivalen. Ha en skön helg underbara människor.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: